Tammer Brands valitsi Meijoun toteuttamaan logistiikkakeskuksen laajennuksen

”Kasvuamme on osittain jarruttanut riittämätön kapasiteetti erityisesti logistiikassa ja tämän investoinnin myötä otamme seuraavan harppauksen toiminnassamme”, kommentoi Tammer Brandsin kaupallinen johtaja Vesa Mäenpää.

Investoinnin ajureina ovat erityisesti yhtiön tunnetuimpien brändien myynninkasvu ja voimakkaasti kasvanut vientikysyntä yhdessä verkkokauppa-asiakkuuksien kasvun kanssa.

“Tällä investoinnilla vahvistamme entisestään merkittävää rooliamme Pohjois-Euroopan kuluttajatuotemarkkinalla” toteaa yhtiön toimitusjohtaja Zachary Mäenpää.

Uuden sukupolven innovaatioita

Logistiikkakeskuksen automaatioastetta nostetaan merkittävästi panostamalla uuden sukupolven logistiikka-automaatioon sekä rakennuksen kokonaisenergiatehokkuuteen. Laajennukseen tullaan asentamaan maalämpö ja se tullaan tekemään markkinoiden energiatehokkaimmista materiaaleista. Rakennuksesta tehdään mahdollisimman tiivis kiinnittämällä jokaiseen yksityiskohtaan huomiota. Rakentaminen on aloitettu syyskuussa ja laajennuksen on tarkoitus valmistua jo ensi vuoden toukokuussa.

“Tämä on meille hieno hanke. On ensisijaisen tärkeää, että asiakas arvostaa samoja asioita kuin me: laadukasta tekemistä, energiatehokkuutta, ympäristöystävällisyyttä ja rakennuksen pitkää käyttöikää. Olemme innoissamme tästä yhteistyöstä”, kommentoi Meijoun toimitusjohtaja Marko Kuusisto.

”Meijou vakuutti meidät monipuolisilla referensseillään sekä maineellaan alan innovatiivisena toimijana”, Tammer Brandsin Mäenpää summaa.

Lisätietoja antaa:

Marko Kuusisto, toimitusjohtaja, Meijou Oy